Személyi edzőként biztosan te is nagy figyelmet szentelsz vagy szeretnél szentelni annak, hogy milyen eszközökkel, technikákkal emelkedhetsz ki a tömegből. Ebben a cikkünkben megmutatjuk, hogy hogyan teheted ezt meg.

Napjainkban nagy mértékben megnövekedett a személyi edzők száma. Azonban a mennyiség növekedésével, a minőség jóval kisebb mértékben tartott lépést.

Nem véletlen, hogy nagyon sokan választják ezt a szakmát, hiszen az ember hobbija hamar hivatássá nőheti ki magát. Sokan látják a könnyű munka, könnyű pénz lehetőségét a szakmában. Természetesen ez nagyon téves és káros felfogás. Sajnos ők a figyelmet is elvonják azokról a szakemberekről, akik tényleg tudnának segíteni a potenciális ügyfeleken.

Különböztesd meg magad a nagy átlagtól!

A szakmai teljesítmény csupán egy része a sikeres karriernek. A hagyományos marketingtechnikák kora azonban lejárt, az online lét pedig önmagában már nem feltétlenül elegendő céljaink eléréséhez. A siker kulcsa a folytonos kommunikációban és az én-márka aktív építésében rejlik.

Kommunikálj!

Egy vendég első gondolata információszerzés céljából, hogy megnézi rendelkezel-e saját honlappal. A saját profi honlapod csupán egy szelete a sikeres kommunikációnak. 

Légy Jelen minél több kommunikációs csatornán. A Facebookon, az Instagramon, és a LinkedIn-en is. Leendő ügyfeleid találjanak meg minden fontos információt rólad és szolgáltatásodról ezeken a felületeken is.

Instázz!

Az egyik legjobb marketingfelület személyi edzők számára az Instagram. Hogy miért? Mert célközönséged jelentős része fent van a platformon és ha értékes tartalmat tudsz nyújtani, akkor könnyedén meg lehet ragadni a figyelmüket. A sportszer- illetve sportruházatgyártókról nem is beszélve, akik később támogatóid lehetnek, ha van egy aktív követőtáborod.

Ennyi magyar használja az Instagramot

A legerősebb a 18-24 éves korosztály mintegy 660.000 fővel, őket követte a 25-34 éves korosztály 540.000 fővel, de a 35-44 éves korosztály 340.000 fős létszáma sem elhanyagolható. Ezek azok a korosztályok, akik elhivatottak lehetnek, hogy egészséges életmódot és rendszeres testmozgást folytassanak.

A lényeg, hogy ne félj használni az Instagramot. Építs a személyiségedhez leginkább illő közösségi oldalt – hidd el, átgondolt stratégiával, és kitartással hosszú távon biztos megtérülésre számíthatsz.

Főleg, ha közösségi profilodat az impulzusvásárlókat megcélozva, még egy időpontfoglaló naptárral is összekötöd. Próbáld ki személyi edzőként ingyen!